Πολυώνυμα για τη Β’ Λυκείου

12 05 2011

Κινητήρια δύναμη ήταν η ανάγκη να κατηγοριοποιήσω τις ασκήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας μαθητής της Β’ Λυκείου κατά την ενασχόλησή του με το σχολικό βιβλίο. Κατέληξα λοιπόν σε ένα σύνολο σημειώσεων, στις οποίες προσπαθώ σε απλά ελληνικά:

  1. να συνοψίσω τα σημαντικότερα στοιχεία της θεωρίας του σχολικού βιβλίου,
  2. να περιγράψω τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για να επιλύσουμε κάποια προβλήματα συγκεκριμένων μορφών που συναντώνται στο σχολικό βιβλίο και
  3. να αποσαφηνίσω τη μεθοδολογία με την επίλυση επιλεγμένων ασκήσεων από το σχολικό βιβλίο.

Βρείτε τις σημειώσεις για τα πολυώνυμα της Β’ Λυκείου εδώ (pdf). Οι λυμένες ασκήσεις είναι του σχολικού βιβλίου, οπότε αρίθμηση και σελίδες αναφέρονται σε αυτό. Όπως πάντα τα σχόλιά σας και οι παρατηρήσεις καλοδεχούμενες!

Advertisements

Ενέργειες

Information

One response

13 05 2011
LyX 2.0: LaTeX χωρίς (πολύ) κόπο « Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία

[…] (οι σημειώσεις που έχω ανεβάσει σε αυτό το blog εδώ και εδώ έχουν γραφεί με LyX), οπότε το LyX ξανάκανε την εμφάνισή […]

Ποιες είναι οι σκέψεις σας;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: